Wednesday 4 October 2017

4 Timers Binære Alternativer Indikatorer Strategi


Liker dette i motsetning til Chris 11.10 2013 Her har vi en ekstremt enkel 60-minutters handelsstrategi utviklet den uforgjengelige indikatorhandelsstrategien. (Jeg har vedlagt indikatornedlastingen til dette innlegget) Handelsstrategien her benytter følgende trend som alltid er et stort pluss når du handler binære alternativer. når den uforgjengelige TrendWinner er grønn, ser vi bare etter samtaler, og når den er rød, ser vi bare etter Putt. Som en ytterligere bekreftelse kan man benytte en ADX-indikator og bare handle når den er over 19-nivået. Jeg tror imidlertid at denne tilleggsbekreftelsen er unødvendig. Oppsettet er to påfølgende en time stearinlys i samme farge som indikatorlinjen etterfulgt av en nøyaktig oppføring er begynnelsen av den tredje barcandlen. Utløpet er 60 minutter, men strategien kan brukes på høyere tidsrammer også hvis du bruker 4 timers stearinlys for inngangen din, vil utløpet også være 4 timer. De to stolpene må være i skråning eller trender noe sterkt før vi gjør handel. Vi må se prisen gå opp sterk for en samtale og omvendt for en put. Ikke skriv inn dersom prisen bare stanser eller flyttes i et område. Strategien virker bare i en trend. Jeg har vedlagt et eksempel på noen få vinnende handler som benytter denne strategien. Uforgjengelig TrendWinner Green To påfølgende Green Barcandles i stigende skråning. Tast inn et samtal i begynnelsen av det tredje lyset. Uforgjengelig TrendWinner Red To påfølgende Red Barcandles i en nedstigende skråning. Legg inn et Put på begynnelsen av det tredje lyset. Vedlagte filer som dette i motsetning til akutt 11. okt. 2013 Au contraire. Du bør bruke ADX og DMI for å bestemme styrken til et trekk. Par det med Ichis Tenkan og Kijun linjer, som beveger seg oppdatert på skarp. akutte vinkler og du har en formel for suksess. Jeg innrømmer at jeg aldri har aldri, i mine 84 år. vært smart nok til å komme opp med noen opprinnelige strategi. MEN jeg er smart nok til å gjenkjenne hva som har verdi. og hva gjør det ikke. To ting jeg går forbi: 1 Lær av ANDRE folks feil. 2 Kopier hvilke personer. hvem er smartere enn deg. gjør. eller har allerede gjort. Jeg ble uteksaminert fra High School i alderen 15. og trodde jeg var ganske smart. Min beste venn. i klassen min. var 13. Han ringte meg en dum klokke. og hadde rett på det. Jeg svelget min stolthet. og lærte mer fra ham enn noen av mine lærere og lærere tilbake på 1940-tallet var mye smartere enn dagens. Ikke prøv å smake folk som er beviselig smartere enn deg. (Se 2) GUYSENE SOM OPPFINNTE ICHIMOKU OG ADX ER SMARTERE EN NOEN PÅ DETTE FORUMET. Beklager at du bruker begrepet smart så ofte, men jeg prøver å gjøre et poeng. (som vil trolig gå unheeded). Liker dette i motsetning til Chris 11 okt 2013 Au contraire. Du bør bruke ADX og DMI for å bestemme styrken til et trekk. Par det med Ichis Tenkan og Kijun linjer, som beveger seg oppdatert på skarp. akutte vinkler og du har en formel for suksess. Jeg innrømmer at jeg aldri har aldri, i mine 84 år. vært smart nok til å komme opp med noen opprinnelige strategi. MEN jeg er smart nok til å gjenkjenne hva som har verdi. og hva gjør det ikke. To ting jeg går forbi: 1 Lær av ANDRE folks feil. 2 Kopier hvilke personer. hvem er smartere enn deg. gjør. eller har allerede gjort. Jeg ble uteksaminert fra High School i alderen 15. og trodde jeg var ganske smart. Min beste venn. i klassen min. var 13. Han ringte meg en dum klokke. og hadde rett på det. Jeg svelget min stolthet. og lærte mer fra ham enn noen av mine lærere og lærere tilbake på 1940-tallet var mye smartere enn dagens. Ikke prøv å smake folk som er beviselig smartere enn deg. (Se 2) GUYSENE SOM OPPFINNTE ICHIMOKU OG ADX ER SMARTERE enn noen på dette forumet. Beklager at du bruker begrepet smart så ofte, men jeg prøver å gjøre et poeng. (som vil trolig gå unheeded). Åpenbart er det flere måter å handle på. Jeg sier bare at jeg ikke har behov for denne spesifikke strategien. Ingen Singel-indikator bør stole på, og jeg har til hensikt at folk kobler dette sammen med egne metoder. Jeg prøver å levere en strategi i sitt mest enkle forum og la andre få muligheten til å legge til det og perfeksjonere det slik de passer. Jeg setter pris på dine innspill, tusen takk, akutt som dette i motsetning til Tripack 24. okt 2013 Ja, jeg synes det er bra at du legger inn flere ideer som det. Det gir leserne noen valg å velge fra. Ingen strat, ingen indikator er best. Bare velg noe du liker, og at du har det bra med å jobbe med og bare bruk det til du mestrer det. Pissekonkurransen har ingen mening hvis du bare sammenligner indikatorer. Det viktigste er å finne din egen måte. Liker dette i motsetning til Chris 24 okt 2013 Ja, jeg synes det er bra at du legger inn flere ideer som det. Det gir leserne noen valg å velge fra. Ingen strat, ingen indikator er best. Bare velg noe du liker, og at du har det bra med å jobbe med og bare bruk det til du mestrer det. Pissekonkurransen har ingen mening hvis du bare sammenligner indikatorer. Det viktigste er å finne din egen måte. Liker dette i motsetning til mikerbiker6 29 okt 2013 Åpningsillustrasjonen er et stort problem for meg siden de store pilene gjemmer lesingen på trendvinnerens linje. For eksempel, hvis du handlet i henhold til metoden, ville du måtte passere første handel fordi indikatoren var gul, noe som indikerte ingen trend. Den andre handelen var veldig, svært nær åpningsprisen på det stearinlyset, og med mindre du kom inn der den forrige linjen stengt akkurat, ville du ha vært otm. den tredje ser bra ut. men en 33 vinnersats vil sende deg til poorhouse real quick. Jeg så over mange tredje lysoppføringer og fant metoden feil fra begynnelsen. Det kan være en god supres type indi, men ikke nøyaktig i det hele tatt for denne metoden. beklager hvis jeg peed i noen cornflakes. Lol du skjønner at handler blir tatt på den nøyaktige åpningen som jeg sa riktig. Jeg gjorde feilen ved å plukke den første handelen i indikatoren min da den var gul. Så hvis vi fjerner det som vinner og sier at vi ikke plasserer en handel der begge andre handler er klare vinnere, forstår jeg ikke hva problemet er 2 av de 3 handler på diagrammet ditt som du tok piler til vinnerne. Og Mikerbike Du tok handler på det andre lyset. Jeg sa oppføringen er ved begynnelsen av det tredje lyset. På diagrammet ditt ville du ha vært 4 seire 2 tap. Ikke verst. Og det er uten å se på ADX. Liker dette i motsetning til virionx 20 feb 2014 Chris unnskylder uvitenhet, hvordan bruker du ADX til å bestemme trenden og takk for tipsene på forhånd. nå vet jeg hva jeg skal gjøre .. takk bro som dette I motsetning til virionx 18. mars 2014 tror jeg at denne strategien er kjempebra .. det spiller ingen rolle tidsrammen du bruker om en time eller 30 minutter eller 5 minutter. hva jeg gjør er at jeg ikke bruker noen indikator bare se på lysene. tilbake test noen av diagrammene og du vil få hva jeg mener. det meste av ofte, når et lys går opp, er det mest sannsynlig å lukke høyere enn forrige lukke (omvendt) så hva jeg gjør er så snart lyset lukk jeg går inn på nøyaktig på det åpne .. så for et 5 min diagram, jeg skriver nøyaktig på det åpne så det er 5.05.00 og det slutter klokken 5.10.00 .. du får mer itm enn otm. sjekk din meta4 diagram (lysestake) og du vil få hva jeg mener. det fungerer 70 av tiden. hei du vinner noe og du mister noe .. du kan ikke forvente å vinne alle handler. hvis du vet hvordan lys fungerer, kan dette faktisk fungere 100. PS. sett mål (realistisk) whiles trading .. for meg så snart jeg får ma mål (20) jeg sluttet. og så langt går det bra ut .. startet med en live konto på mandag og jeg har 50 ekstra fra to dager, så hvis jeg fortsetter som dette tror jeg jeg kan gjøre det. vet når du skal gå bort, ikke vær grådig .. Liker dette i motsetning til brieschko 01 okt 2014 Er ex4-filen et varsel Har du bygget noe som kan varsle om indikatoren er grønn og det har vært to grønne lys (den andre lukker høyere enn den forrige lukk) og deretter varsling utløses. Kan se om jeg kan finne noen til å gjøre dette for meg. Ville være en strålende EA. Spesielt hvis vi la til ADX gt19. Veldig enkelt, men synes å fungere riktig Flott strategi Som dette I motsetning til rommark 03.10 2014 Jeg tok denne indikatoren, legg til 1M SR linjer og handlet 1M diagram med 2M utløps tid og her er siste handler: 1. Touch of SR 2. Instruksjonsendring farge 3 . MBFX timing endrer ikke for lang, oransje for kort 4. Få litt hjelp fra ichi360 på 1M piler også, men ikke i alle tilfeller. Diagrammet ser slik ut: Last ned indikatorene med malen fra skjermbildet ovenfor: Bruk 60 sekunder-malen for dette diagrammet som i skjermbildet. Brukbare indikatorer for nybegynnere Denne artikkelen er spesielt for nybegynnere og for nye handelsmenn i binære alternativer og i handel industri generelt. Jeg skal dele med deg noen svært nyttige indikatorer som kan hjelpe deg med å forbedre din handelsstil. Noen av dem er veldig enkle, og jeg bruker dem ikke nå, men de hjalp meg veldig mye i begynnelsen av min handelsreise. Let8217s starter. 8211 Zig Zag-indikator Den første indikatoren er veldig enkel, og du kan finne den i metatrader-plattformen. It8217 er Zig Zag-indikatoren som kan hjelpe en forhandler å se mer rydde toppene og nedgangen i markedet. Barry er en enkel indikator som tegner støtte - og motstandsnivåer. Tegningsstøtter og motstander er en 8220must8221 for handler, men mange nybegynnere har problemer. Så, denne indikatoren kan hjelpe dem og lære dem hvor støtter og motstandsnivåer er. Du trenger ikke å gjøre noe vanskelig, bare installer denne indikatoren til din metatrader-plattform, og deretter slipp den til diagrammet. Som du kan se i diagrammet ovenfor, er de røde linjene motstander og de blå linjene støtter. Selvfølgelig identifiserer denne indi can8217t fremtidige SampR-nivåer. Det trekker bare en støtte eller en motstand som har skjedd. 8211 Overkjøpt og oversolgt (RSI og verdiskart) For overkjøpte og oversold betingelser har jeg to indikatorer for å anbefale deg. En overkjøpt tilstand er en tilstand der aktiva er mye høyere enn de normale nivåene, og kanskje vi vil ha et fall. Oversold er den motsatte tilstanden. En ressurs it8217 er mye lavere enn de normale nivåene, og kanskje vi vil få en mulig økning av markedet. For å identifisere disse to forholdene kan du bruke en RSI-indikator fra metatrader-plattformen eller en indikator for verdikart. 8211 RSI amp Værdidiagram I dette diagrammet, som er det forrige diagrammet med barry, installerte jeg begge til min metatrader-programvare. I RSI kan du legge fra konfigurasjonen to nivåer. En for overkjøpte forhold og en annen for oversold forhold. Mange handelsmenn bruker for disse to situasjonene nivå 70 for overkjøpt og nivå 30 for oversold. Du kan også bruke 80 og 20 nivåer for mer sikkerhet. Som du kan se i dette diagrammet i RSI har vi overkjøpt på høyde og oversold ved lavt. Verdikartindikatoren gjør den samme jobben. Grønne barer er bullish og røde barer er bearish. I denne indikatoren kan du også giks nivåene. Mange handelsfolk bruker 8 og 8 lebels for ekstra overkjøp og oversold situasjoner og 6 og -6 for mykere situasjoner. 8211 News Indicator En svært viktig indikator for diagrammer er en nyhetsindikator. Jeg har ikke en bestemt nyhetsindikator for å anbefale deg fordi det er så mange der ute og generelt gjør de alle de samme jobbene. En nyhetsindivator viser deg om det er nyheter for markedet eller når vi vil ha pressemeldinger. Selv om strategien din ikke er å handle med nyheten, bør du ha en indi som dette for å vite hvilken tid det er nyheter og holde seg borte fra markedet, for hvis du vil ignorere nyhetene, kan de ødelegge handlingene dine. 8211 Bollinger Bands Veldig nyttig og effektiv indikator skapt av John Bollinger. Det hjelper deg med å identifisere støtte og motstandsnivåer. Det er et enkelt bevegelige gjennomsnitt, vanligvis 20 perioder, og to bånd (opp og ned) og de kan fungere som SampR-nivåer for prisen. Legg merke til hvordan prisen gjør bounces i bandene. 8211 Daily Pivots Indicator Enkel indikator som beregner og viser de daglige Pivot nivåene på markedet. It8217 er veldig viktig fordi det er SampR mange ganger på disse nivåene. 8211 Harmoniske mønstre indikatorer Harmoniske mønstre er en avansert lære av teknisk analyse, og det må tilbringe tid for å lære å tegne dem. Det er indikatorer som tegner harmoniske mønstre automatisk som ZUP. mq4 eller KorHarmonics. mq4. Hvis du er interessert i harmoniske mønstre, men du kan trekke disse indiene er en god start. Selvfølgelig gjør de feil anslag mange ganger, men de kan hjelpe deg til å begynne å tegne selv. Et bullish CRAB mønster av KorHarmonics. Fra de viktigste indikatorene. Jeg bruker den hver dag av mange grunner, men hovedsakelig for å identifisere sprett og tilbaketrekk. Du kan finne den i metatrader-plattformen i tegneverktøyene dine. Nivåer å legge til er 38,2, 78,6 og 127. Alle de andre viktige nivåene finnes allerede i standardinnstillingene. 8211 Flytte gjennomsnitt Jeg skrev en artikkel om flytte gjennomsnitt og hvordan du bruker dem. Det er ikke noe standard for innstillingene som jeg sa mange ganger. Jeg fortalte deg at innstillingen jeg bruker, kan du gjøre din backtest og se hvilke innstillinger som passer best for din strategi. Alternativ for handelsstrategi Før vi dykker inn i konseptene eller binær opsjonshandel, vil vi at du skal vite at å velge riktig megler er den mest viktig faktor som det bestemmer bunnlinjen og handelsevnen. Vi anbefaler at du bare handler med meglere som tilbyr svært høye utbetalinger som 24option gjør. Du trenger disse utbetalingene for å tjene penger og 24option er et godt valg. Bare klikk her for å se deg selv. Den binære opsjonshandelsstrategien vi skal undersøke i dag, kommer til å bli brukt til CallPut-binære alternativet, og er en ganske enkel måte å tjene penger på. Å tjene penger fra handler basert på denne strategien, involverer bare to parametre for teknisk analyse: a) Bruk av reverserende lysestaker b) AutoPivot-punkt kalkulator CallPut digital opsjonshandel er den vanligste innsatsen i binær opsjonsmarkedet og står for mer enn 90 av alle handler. Det er bare rettferdig at handelsmenn er utstyrt med verktøyene de trenger for å tjene penger og øke sine kontoer med dette binære alternativet. De fleste (hvis ikke alle) binære opsjonsmeglere tilbyr denne opsjonskontrakten på handelsplattformen, slik at handelsmenn vil gjøre det bra å legge til dette i deres handelsarsenal. Slik handler denne binære opsjonshandelsstrategien Målet med handelsstrategien er å tjene penger ved å oppdage poeng av markedsomvendelse og bruke disse punktene til å forutse når den underliggende eiendelen sannsynligvis vil gjennomgå en bullish reversering på et nivå av støtte (bra for en CALL alternativ handel) eller en bearish reversering på et nivå av motstand (bra for en PUT-alternativ handel). Det er flere lysestikkmønstre som handelsmenn kan bruke for binæropsjonshandelsstrategien, men de enkleste og mest pålitelige mønstrene som kan brukes er: a) Doji-stjernemønstrene (morgen og kveld) b) Engulfing mønstre c) Haramis d) Pinbars For pivotpunktberegningen, kan handelsfolk få gratis automatiske pivotpunktkalkulatorer som brukes i forexmarkedet ved hjelp av et enkelt Google-søk. Disse kommer i form av handelsprogramvare-pluginprogrammer som er knyttet til indikatormappen på MT4-plattformen, og kan deretter trekkes ut fra mappen Tilpassede indikatorer og vedlegges timekartet for aktiva du vil handle. Når dette er gjort, vil 7 pivot handelsnivåer (tre motstandsnivåer, tre støttenivåer og ett sentralt pivotnivå) bli sporet på diagrammene. Her er et eksempel på hvordan du tjener penger ved å bruke denne binære opsjonshandelsstrategien ved hjelp av lysestaker og autopivot kalkulator. Dette alternativet handel ble gjort på timekartet for GBPUSD som viser motstands-svingpunkter i rødt. Den reverserende lysestaken vist her er den av et bearish innføyningsmønster som forekommer ved R3-motstandsnivået. Veien å gå, er å gjøre følgende: a) Vent på at bearish bearish mønster skal fullføres. b) Vent til neste stearinlys kommer tilbake til nøkkelprisnivået som nettopp har gått. På oversikten ovenfor kan vi se dette som et grønt lys med høyt på R3 motstandspunktet. Årsaken til at dette er gjort, er at pålitelighetsindeksen for innfellingsmønsteret er moderat. Traders bør aldri fristet til å handle de digitale opsjonene kontrakter like etter innfødningsmønsteret. c) Når tilbaketrekningen er bekreftet som mislykket, og prisen er tilbake på motstandsnivå, kjør PUT-alternativet handel på din binære opsjonsplattform og sett utløpet i minst tre timer (siden dette er timediagrammet som brukes i analysen) . Her er et annet eksempel, denne gangen ved hjelp av pinbar lysestaker som reverseringstaker av valg i markedshandelsstrategien. I dette eksemplet er det to pinbars: en skytingstjerne og en Doji. Sammen gir de en sterkere pålitelighetsindeks enn et oppslukningsmønster og en Doji, slik at forhandlere kan trekke utløseren umiddelbart etter dannelsen av pinbars, spesielt når den åpne prisen på neste lys er direkte på motstandsnivået. Innsatsen å trekke seg ut på kontoen ville være en PUT finansiell kontrakt, med en utløp på 6 timer (siden diagrammet er et 4 timers diagram). Lignende prinsipper kan benyttes for CALL-alternativet for lysestaker som oppstår ved støttemotstand. Forex meglere er kilden til diagrammer som brukes til analyse, og tilgang til disse diagrammene er mulig fra en demo-konto. Dette er et oppsett som kan tjene penger hver dag og øke handlerkontoen som en pengemaskin på autopilot. Beste binære opsjonsmeglere

No comments:

Post a Comment