Saturday 7 October 2017

Java Forex Trading Api


JForex API JForex API gir mulighet til å utvikle egendefinerte programmer som bruker Java-programmeringsspråk. API-klientbiblioteket kan kobles til kundesystemer. Den kommuniserer direkte med Dukascopy Bank-handelsservere over sikre og autentiserte Internett-økter. Det er ikke nødvendig å kjøre JForex-plattformen samtidig, men plattformen kan brukes til å overvåke i sanntid alle handlinger som et kundesystem tar. For å begynne å jobbe med JForex Software Development Kit (JForex SDK), last ned og importer det i et Java Integrated Development Environment (IDE) etter eget valg: JForex SDK inneholder eksempler for: strategi som kjører med live data strategi back-testing strategi back - Testing i visuell modus JForex SDK oversikt beskriver hvordan du modifiserer og forbedrer brukssaker. For strategiutvikling, start med Strategi API-oversikten. De nyeste JForex SDK-avhengighetene kan alltid finnes i det offentlige Dukascopy Maven-depotet. noe som betyr at man kan konfigurere sitt prosjekt for alltid å bruke den nyeste JForex API-versjonen. Hold deg oppdatert med vår nyeste Jforex API-utviklingen og abonner på automatisk Jforex API-utgivelsesnotat e-post. Ikke glem å sjekke vårt API-supportforum der alle Jforex API-utgivelser publiseres og diskuteres. Så jeg blir veldig lei av ETRADE, og jeg er en utvikler, og vil gjerne finne en online megler som tilbyr en API. Det ville være flott å kunne skrive mine egne handelsverktøy, og kanskje til og med endre eksisterende. Basert på min forskning så langt, har jeg bare funnet ett alternativ. Interactive Brokers tilbyr et flerspråklig API (JavaCaliveXDDE) og har noen ganske anstendig provisjonsrater for å starte opp. Jeg vil sørge for at det ikke finnes noen andre alternativer der ute, jeg bør vurdere. Eventuelle ideer Oppdatering: Basert på svar så langt, her er en rask liste. spurte Sep 12 08 kl 15:34 lukket som off-topic ved tilfeldig. Merke. sashkello. Hong Ooi. rcs okt 11 13 kl 6:58 Dette spørsmålet ser ut til å være off-topic. Brukerne som stemte for å lukke, ga denne spesielle grunnen: kvoter som ber oss om å anbefale eller finne et verktøy, bibliotek eller en favoritt off-site ressurs er off topic for Stack Overflow, da de pleier å tiltrekke seg antatte svar og spam. I stedet, beskriv problemet og hva som har blitt gjort så langt for å løse det. quot ndash random, Mark, sashkello, Hong Ooi, rcs Hvis dette spørsmålet kan omformuleres for å passe reglene i brukerstøtten. Vennligst rediger spørsmålet. Jeg er nysgjerrig på hvorfor du er syk av etrade. Jeg har nettopp opprettet en konto. Er det deres OAuth-implementering som gjør at du har litt problemer med det. Er det andre grunner til ikke å gå med etrade ndash HAL9000 Mar 21 12 kl 23:34 Det er noen få. Jeg så på MBTrading for en venn. Jeg fikk ikke for langt, da min venn mistet interessen. Synes forholdsvis strekker frem med en C og VB SDK. De hadde noen dokumenter og alt. Dette var 6 måneder siden, så det kan bli bedre (eller verre) nå. IIRC, du kan opprette en demo konto gratis. Jeg husker ikke alle detaljene, men det lar deg koble til testserien og trekke sitater og gjøre falske handler og slik at programvaren blir finjustert. Vet ikke mye om kostnaden for en faktisk konto eller noe. svarte 12. sep 08 kl. 15:47 svarte 25. mars kl. 23:05 Jeg vet at dette er et gammelt spørsmål, men det er det som kom opp mens jeg lette. Bare en FYI, TD Ameritrade (når jeg skriver dette) krever en konto med 500k eller 30 handler per kvartal for å bruke APIen sin. Men støtte sa at de så på å slappe av dette litt. ndash Jared May 19 14 at 14:26 Jared noen oppdateringer på denne kvotenaxquot ndash NuWin 8. okt 16 kl 11:24 NuWin Jeg har aldri hørt dessverre så jeg er ikke klar over om noe skjedde eller ikke. ndash Jared 10 okt 16 kl 2:24 svarte nov 15 10 kl 11:54 Jeg vet at dette er et gammelt spørsmål, men det er det som kom opp mens jeg lette. Bare en FYI, TD Ameritrade (når jeg skriver dette) krever en konto med 500k eller 30 handler per kvartal for å bruke APIen sin. Men støtte sa at de så på å slappe av dette litt. ndash Jared mai 19 14 kl 14:26 Bare relatert til valutahandel (Forex), men mange Forex meglere tilbyr MetaTrader som lar deg kode i MQL. Hovedproblemet med det (bortsett fra at det er begrenset til Forex) er at du har en kode i MQL som kanskje ikke er ditt foretrukne språk. Forex trading Java API Java og grensesnitt til støttede Forex meglere på en lovlig og robust måte. Tjenesteytere bruker det til. Bygg WEB-plattformer for Forex-forhandlere på tvers av ulike meglere. Design mobile Forex-applikasjoner. Gi ulike Forex-konto kopimaskiner evner. Opprett avanserte WEBmobile grensesnitt til Brokers trading servere. Implementere svært skalerbare distribuerte cloud trading applikasjoner. Enkeltpersoner kan utvikle Java MTS ved hjelp av deres favoritt IDE (IntelliJ IDEA, MS VS2010, NetBeans, Eclipse osv.) Aktiver flere handelsregnskap Skriv komplekse, godt strukturerte mekaniske handelssystemer, andre språk passer ikke til Bruk NJ4Xtrade bibliotek for å administrere forex-kontoer. Du kan utvikle mekanisk handelssystem i rent Java eller C programmeringsspråk, mens andre språk fremdeles er tilgjengelige for å bygge tilpassede indikatorer (om nødvendig). Du kan også bruke NJ4Xtrade bibliotek til å opprettholde samtidige tilkoblinger til flere av Forex meglere fra en enkelt-distribuert Java-applikasjon (er), få ​​tilbud, handel, ring standardkvalitetsindikatorer etc. Feilsøkingsverktøy for alle språk er uvurderlig - NJ4Xtrade lar deg Fremskynde utviklingen ved å oppdage feil i koden din og potensielle fallgruver som kan skje. Personlig prisplan krever at du kun lisenser kun Windows-maskiner som kjører NJ4X Terminal Server (Merk: det er også mulig å kjøre NJ4X TS under Linux WINE-miljøene). Handel med ulike datakilder analysert. Basere dine handelsstrategier på. Dybdeanalyse av sanntids-ticks av forskjellige meglerdata kilder (for eksempel DukasCopy, LMAX, TradingView). Pålitelige signalleverandører hendelser. High-end utviklingsteknologier (som LMAX disruptor). gjør søknadene dine raske. Ved å bruke ikke-blokkerende ticks-prosessorer, utformer du Utførelse av uavhengige oppgaver (posisjonanalyse, logging, GUI refleksjon) parallelt. Forenkling av overordnet programstruktur. Ved å gå bort fra en enkelt handelskontekstbegrensning av noen Forex-plattformer, det vil si flere bestillinger av Den samme kontoen utføres parallelt.

No comments:

Post a Comment