Friday 10 November 2017

Fidelism Forex Trading


Fidelis - Forex Broker informasjon, rangering, vurderinger Traders Rating: 3 Omtaler Nyheter Rating Fidelis lisenser: FSPR Trading programvare: MetaTrader4 Hovedkontor: 187 Queen Street, Level 3, Studio 10, Auckland, New Zealand Fidelis Capital Markets Limited er en raskt voksende valuta trading megler. Selskapet ble stiftet i 2011 og er regulert av FSPR, New Zealand. Selskapets ledelse har stor erfaring innen valutahandel og har utnyttet sin erfaring i bransjen for å gi de beste mulige handelsvilkårene til sine kunder. Selskapets topp erfaring gir dem den nøyaktige oppfylle kundenes behov, og de gjør sitt beste for å holde seg på toppen av dette høyt krevende markedet. Fideliscm er en prisvinnende raskest voksende online forex megler. Fidelis forex selskapets ledelse har flere tiår med erfaring i forexindustrien og har brukt sin bransjeerfaring og relasjoner for å få det beste produkttilbudet for våre kunder. Vår erfaring gir oss innsikt i å forstå dine krav som handelsmann, og vi arbeider kontinuerlig med å holde deg oppdatert med deg og vokse med deg. Vår forretningskultur er bygget på kjerneverdiene av tillit, troverdighet og åpenhet. Vi har en feilfri og pålitelig STP-modell og har uopphørlig fremmet gode bankrelasjoner for å gi deg dyp bank likviditet med stramme spreads. Vår arbeidsmetode er basert på NDD-modellen, noe som gjør det enklere å utføre renere uten å sitere. Vi serverer alle områder av markedet som detaljhandlere, institusjonelle kunder, nettverk av IB og Money Managers, hvite etikettløsninger og tilbyr likviditetsløsninger til våre partnere. Fidelis megler kom inn på markedet for å definere begrepet fordel for handelsmenn tilnærming. Vi hos Fidelis sikrer at alle klienter, uavhengig av kontostørrelse, skal motta samme handelsmiljø og behandling som store kontoer, og dermed Fidelis introduserte ekte ECN med STP. Vi har utviklet sterke strategiske allianser med anerkjente banker globalt, som har lagt grunnlaget for en utmerket track record for ordreutførelse og forbedrede handelsløsninger. Fidelis tilbyr deg laveste spredninger, øyeblikkelig utførelse og ingen handelskort med overlegen kundeservice. På CIOT Expo 2013, Kina, ble forexmegler Fidelis tildelt den raskest voksende online forexmeglerprisen i 2013. På companyrsquos profilside kan du lese positive eller negative fidelis vurderinger eller la din personlige fidelis gjennomgang om handel med megleren. Fidelis Handelsinformasjon Fidelis Anmeldelser og kommentarer Med all min respekt til grunnleggere og alle som driver dette selskapet. Jeg anbefaler ærlig deg til å forbedre front office arbeid eller brann alle lat ansatte. Min nye kontoregistreringsprosess er fortsatt ikke fullført etter en måned. Forutsatt alle dokumenter og papirer du krevde. Etter to uker uten tilbakemelding kom jeg endelig til deg via e-post. Din medarbeider sa at jeg skulle fylle ut søknaden og laste opp alle mine papirer igjen. Unnskyldningen var et systemfeil, og alle kundene opplevde det problemet. To uker senere fortsatt ingen tilgang til konto og ingen enkelt e-post eller telefonsamtale. Ingenting. Hvordan kan du sikre riktig arbeid på handelsplattformen din hvor folk risikerer pengene sine hvis du ikke kan fikse den enkle feilen? Ville ikke la denne kommentaren, men hvorfor andre mennesker skulle møte det samme problemet jeg har med deg. Uansett den høflige personen som reagerte på min e-post, vil jeg ikke sette inn kontoen min selv om du får jobben din ferdig. Fidelis anses blant ledende online forex trading selskaper og det er derfor jeg er her. Den tilbyr dyp bank likviditet som gir direkte markedsadgang til de globale valutamarkedene. Så langt jeg vet, arrangerer det kryssforbindelse av sine handelsplattformer til interbankmarkedet ved hjelp av sikre, innovative teknologier. Her handler jeg på ECN-konto med rask utførelse. De sender meg nyttig informasjon om markeder, på deres nettsted finner jeg handelskart, nyheter. De tilbyr sosial handelsplattform for de som er nye i forex. Det kommer med forskjellige funksjoner som et ganske realistisk pedagogisk system. På denne plattformen kan jeg lære å se de vellykkede handlerne, dele min erfaring og finne sjeldne opplysninger om markedet. På grunn av dette kan jeg gjøre lydbeslutningen og få fortjeneste. Jeg er takknemlig Fidelis er ganske pålitelig forex megler, jeg har handlet med dem allerede i et halvt år. Det jeg liker mest om denne megleren er at fortjenestenes uttak er ekstremt rask i forhold til andre meglere jeg har jobbet med. Logg inn for å legge til en vurdering Alle Fidelis-vurderinger Fidelis Forex News 9 april 2013 Reduserte sprekker på alle FX-parene Fidelis kunngjør tilskudd av to nye likviditetsleverandører i sitt allerede konkurransedyktige ECN-handelsmiljø. Topprangerte Forex BrokersFidelisCM (Fidelis Capital Markets, SNFinancials) Gjennomgang Besøk nettstedet Jeg har en fantastisk opplevelse med denne megleren jeg har handlet med 2 til 3 meglere før jeg kom til dette selskapet alt jeg har møtt, er MASTELT UTTRYKKELIGE problemer med å utføre problemer med utførelse av ampere. Jeg har aldri møtt denne typen problemer med Fidelis Capital Markets til i dag. Håper de vil fortsette denne tjenesten i fremtiden også. Gjennomgang moderering lagnotat 5 Stjerner fjernet. Dette er en av 4 anmeldelser opprettet fra samme sted samme dag. 6 fora-kontoer ble opprettet fra samme sted samme dag. En av disse kontoene ble registrert til vinod. murarifideliscm. FPA-politikken har rangeringen på denne anmeldelsen blitt satt til null stjerner. FPA oppdager ikke anmeldelsespammere. Forex Brokers Guide Forex Broker Typer: ECN vs DMA vs STP vs Market Maker Alle Forex meglere som aksepterer amerikanske kunder Forex regulering og regulerte Forex meglere liste Forex trading plattform - Metatrader 4. Metatrader 5 og andre plattformer Forex konto finansiering CFD meglere: Forex meglere tilbyr CFD Forex meglere tilbyr gull, sølv, olje handel kapitalen din er i fare. Handel på margin innebærer høy risiko, og er ikke egnet for alle investorer. Før du bestemmer deg for å handle forex eller et annet finansielt instrument, bør du nøye vurdere investeringsmålene dine, nivået på erfaring og risikoen for appetitten. Alle CFDs (aksjer, indekser, futures) og Forex-priser leveres ikke av børser, men heller av markeds beslutningstakere, og prisene kan derfor ikke være nøyaktige og kan avvike fra den faktiske markedsprisen, noe som betyr at prisene er veiledende og ikke hensiktsmessige for handelsformål. Derfor har FX-C ikke noe ansvar for eventuelle handelsstørrelser du måtte oppstå som følge av bruk av disse dataene.

No comments:

Post a Comment