Wednesday 29 November 2017

Forex Trading Hemmelige Bok Fra India


Gratis e-bøker for aksjer, forex og opsjoner Trading US Government Required Disclaimer - Commodity Futures Trading Commission. Handel med finansielle instrumenter av noe slag, inkludert opsjoner, futures og verdipapirer, har store potensielle fordeler, men også stor potensiell risiko. Du må være oppmerksom på risikoen og være villig til å godta dem for å investere i opsjoner, futures og aksjemarkeder. Ikke handle med penger du ikke har råd til å tape. Denne treningswebsiden er verken en oppfordring eller et tilbud til BuySell-opsjoner, futures eller verdipapirer. Ingen representasjon er gjort at all informasjon du mottar vil eller vil trolig oppnå fortjeneste eller tap som ligner de som diskuteres på denne nettsiden. Tidligere resultater av ethvert handelssystem eller metode er ikke nødvendigvis indikativ for fremtidige resultater. Bruk sunn fornuft. Dette nettstedet og alt innhold er kun til utdanning og forskning. Vennligst få råd fra en kompetent finansiell rådgiver før du investerer pengene dine i et hvilket som helst finansielt instrument. NFA og CTFC Påkrevde ansvarsfraskrivelser: Handel på valutamarkedet er en utfordrende mulighet hvor over gjennomsnittlig avkastning er tilgjengelig for utdannede og erfarne investorer som er villige til å ta over gjennomsnittlig risiko. Men før du bestemmer deg for å delta i valutahandel (FX), bør du nøye vurdere dine investeringsmål, nivå av erfaring og risikovillighet. Ikke invester penger du ikke har råd til å tape. CFTC REG 4.41 - HYPOTETISKE ELLER SIMULERTE RESULTATRESULTATER HAR VISSE BEGRENSNINGER. I FORBINDELSE MED EN AKTUELL PRESTASJONSOPPTAK, FORTSATT SIMULERTE RESULTATER IKKE VIRKELIG HANDEL. OGSÅ SOM HANDLINGENE IKKE ER UTFØRT, HAR RESULTATENE KRAVET FORVERKET FOR KONSEKVENSEN, OM NOEN, AV VISSE MARKEDSFAKTORER, SOM SIKKER LIKVIDITET. SIMULERTE HANDELSPROGRAMMER I ALMINDELIGE ER OGSÅ FØLGENDE AT DE ER DESIGNERT MED HINDSIGHT. INGEN REPRESENTASJON SKAL GJØRES ELLER ENKEL REGNSKAP VIL ELLER ER LIKELIG Å HENT RESULTAT ELLER TAP SOM LIGER TIL DINE VISTE. VEDRØRENDE AVGIFTER: HVER FØLGNING HAR GJORT FOR NØYAKTIGT FORTEGNELSE AV DETTE PRODUKTET OG DETS POTENTIELLE. Det er ingen garanti for at du vil tjene penger på bruk av teknikkene og IDene eller programvaren som leveres med denne nettsiden. Eksempler på denne siden må ikke tolkes som en garanti eller garanti for lønn. Copyright 2017 DayTradingCoachI er en god Forex Trader Hva er min hemmelige i: Forex Trading Sist oppdatert: 20. juli 2014 Merk: Dette er artikkelen er skrevet av min handelspartner Kamel A. Takk Kamel Jeg kjenner meg selv som en god og vellykket handelsmann, fordi jeg har vært i stand til å gjenta suksessen hver måned i flere år. Jeg vet mange handelsmenn som begynte å lære forex nesten da jeg gjorde, men de lærer fortsatt, tester forskjellige systemer og mister penger. Det er bra at de ikke blir skuffet ennå, men jeg vet ikke når de skal begynne å tjene penger konsekvent. Hvorfor begynte jeg å tjene penger etter få måneder med å lære og praktisere, men disse menneskene lærer fortsatt Mange av dem vet mye mer enn meg, men hvorfor de don8217t tjener penger Hva er hemmeligheten til suksessen min Jeg er en god handelsmann, fordi8230 1. Mitt handelssystem er enkelt og enkelt å bruke. Jeg har aldri prøvd å finne noe nytt i forex trading. Jeg ville ikke finne hjulet fra grunnen. Vi har allerede alt vi trenger for å handle og tjene penger. Alle verktøyene vi trenger er tilgjengelig gratis. Hvorfor skal vi gjøre livet for komplisert jeg lærte teknisk analyse og lysestake signaler og mønstre. Dette er hva jeg gjorde så snart jeg begynte å lære forex. Etter en stund klarte jeg nesten teknisk analyse og lysestaker. Jeg handlet demo og kom til denne konklusjonen at jeg skulle holde meg til lysestaker og glemme de andre tingene som støttestøttelinjer og - nivåer, diagrammønstre, og8230 fordi de var noe for vanskelig, tidkrevende og upålitelig. Jeg har forklart det her. Så jeg holdt alt enkelt fra den første dagen, og jeg begynte å få gode resultater veldig snart. Jeg prøvde ikke forskjellige indikatorer fordi jeg visste at hvis jeg ønsket å gjøre det, måtte jeg tilbringe resten av livet mitt på den. Det er zillioner av indikatorer, handelssystemer, og8230. Men det er noen enkle og enkle å bruke verktøy som allerede er prøvd av tusenvis av handelsfolk, fra Japan til USA, og det er bevist at de jobber. Så jeg brukte disse verktøyene og glemte de andre. 2. Jeg er disiplinert. Jeg bruker bare det jeg har lært og verktøyene jeg har. Jeg leter ikke etter noe annet. Jeg lar ikke noen følelser forstyrre og få meg til å bestemme feil. Jeg sjekker kartene og legger ordrene hvis jeg ser et sterkt signal. Det er så enkelt som det. Det er ikke noe komplisert om handel. Alle kan gjøre det. Jeg har en bil (mine handelsverktøy, for eksempel lysestaker og Bollinger Bands), og en adresse (handelssystemstrategien). Hver dag slår jeg på bilen og følger adressen. Jeg kommer til reisemålet innen 30 minutter. Dette er hva alle kan gjøre. 3. Jeg venter på de beste oppsettene. Det er alltid noen svake oppsett på diagrammene. Disse oppsettene er for handelsmenn som ønsker å tape penger. De er ikke for profesjonelle og erfarne forhandlere. Så jeg forlater disse oppsettene for de andre. Jeg venter på de beste og sterke oppsettene, og heldigvis danner de alltid. Det er alltid gode muligheter i valutamarkedet. Hvis jeg ikke handler i dag, vil jeg gjøre det i morgen. 4. Jeg bruker et rimelig stoppetap og jeg er lojal mot det. Stopp tap er en av de viktigste tingene i handel. De som ikke angir et stoppfall, vil være ute av spillet før enn senere. Du kan enkelt tørke ut en million dollar konto med bare en posisjon, hvis du ikke angir et riktig stopp tap. Jeg har sett noen som slettet ut en 7 millioner dollar konto, fordi han dumt ikke satte noen stopp, og understreket at hans stillinger var korrekte og markedet endelig ville vende seg for å følge sin favorittretning. Markedet snudde seg da kontoen hans allerede var blåst opp. Ditt handelssystem bør fortelle deg om det beste og mest optimale stedet for å sette stoppet. Ellers glem det. Du bør sette et skikkelig og rimelig stoppfall som ikke er for stramt eller bredt, for hver av stillingene du tar. Du bør ikke utvide ditt stoppfall når prisen går mot deg og er i ferd med å treffe stoppet. Vær også oppmerksom på at et for stort stopp tap er som å ha ingen stopp tap. Og et for stramt stopptap får deg til å tape penger selv når posisjonen din er riktig. For å holde seg borte fra følelsene, kontrollerer jeg ikke kartene når jeg tar stillingene hver dag etter at de daglige lysestakerne lukker. Å sjekke diagrammene når du har åpne posisjoner, kan utløse de negative og skadelige følelsene som fører til feil. Når du ser at posisjonen din går tapt, blir du følelsesmessig og du lukker posisjonen din for ikke å miste mer, eller du vil øke ditt stoppfall fordi du er redd for å miste for tidlig, og du vil gi stillingen mer plass. Når posisjonen din tjener penger og du ser på det, kan følelsene dine føre til at du lukker posisjonen fordi du tror det er mulig at markedet går mot deg og du mister fortjenesten du har i hånden din. Jeg blir ikke så emosjonell så lett, men jeg foretrekker ikke å sjekke diagrammer og stillinger. Jeg tar stillingene, stiller stoppet og målet og så kommer jeg tilbake neste dag. 5. Jeg legger ikke til mine dårlige stillinger (jeg gjør ikke gjennomsnittet nede). I stedet for å handle og tjene penger, prøver noen mennesker alltid å bevise at de har rett, eller de prøver å bryte de andre 8217-postene. Derfor, når de tar stilling og det går imot dem, tar de mer posisjoner, sannsynligvis å slå markedet vendepunktet til slutt. Imidlertid fortsetter forexmarkedet i de fleste tilfeller å følge samme retning, og disse forhandlerne vil miste alt de har i sine kontoer. Dette handler ikke om handel. Det er gambling. 6. Jeg overdriver ikke. Over-trading er et annet syndrom jeg ser blant forexhandlere. Over-trading hjelper deg ikke med å tjene mer penger. Det får deg til å miste pengene dine raskere. Det er mulig at du dobler kontoen din på kort tid gjennom over-trading, men du vil tørke ut kontoen din neste dag, fordi du ikke kommer til å være heldig hver dag. Hvis du handler basert på flaks, en dag vinner du, og i dag mister du alt du allerede har gjort. 7. Jeg risikerer ikke for mye penger. Jeg er ikke grådig i det hele tatt. Jeg prøver ikke å bli multi millionær og tjene millioner av dollar hver måned. Det er mulig å lage millioner på papiret og med demo-kontoen. men live trading er annerledes. Jeg åpner aldri en stor konto for å gjøre megleren grådig og tiltrekke seg hans oppmerksomhet. Jeg handler med en liten sum penger, øker den til et rimelig beløp, og trekker det meste ut av det og legger igjen en liten sum i kontoen min igjen. Jeg gjør alltid dette. Jeg liker å dyrke en liten konto. Jeg liker ikke å ha en million dollar konto og tjene 50k hver måned, trekke fortjenesten og forlate hovedstaden der. Etter flere års arbeid og erfaringer kom handelspartnerne og meg til denne konklusjonen at vi bedre kunne vokse små kontoer, i stedet for å ha en stor konto. Dette er mye tryggere, og dessuten eliminerer det de skadelige følelsene, spesielt frykt. 8. Jeg konkurrerer ikke med de andre handlende. I forex trading er det latterlig å konkurrere med de andre handlende, fordi enhver handelsmann har en annen stil. Enhver handelsmann ser på markedet fra en annen vinkel, slik at forhandlere ikke kan konkurrere med hverandre. Mens en konservativ handelsmann bare gir 100 pips fortjeneste per måned, gjør en annen forhandler 800 pips. Begge er flotte, og man kan aldri si hvilken som er bedre, fordi den som bare produserer 100 pips, følger sitt handelssystem og disiplin, så vel som den som lager 800 pips. Jeg kjenner meg selv en god handelsmann, og jeg prøver ikke å konkurrere med en venn som handler mer enn meg og tjener mer penger. Vi er begge gode, men bare vår handelsstil er annerledes. Handelsstil har et direkte forhold til personlighet, og som alle har en annen personlighet, kan ingen konkurrere med en annen handelsmann i handel. Dette er det for nå. Jeg vil prøve å ha flere artikler for deg på LuckScout. Don8217t glemmer å lese mine andre artikler: Ha en god en Bli med våre 20.000 lojale følgere Nå mottar vår e-bok gratis 38 tanker om ldquo Jeg er en god forexhandler Hva er min hemmelige rdquo Hei, jeg har lest artiklene dine på bollinger band og lysestaker inkludert doji artikler. Jeg forstår helt hvordan å sette stoppfall og hvor du skal komme inn, men jeg er usikker på hva min fortjeneste burde være når det gjelder hvor jeg satte den. Jeg vil forsikre meg om at jeg treffer fortjenesten min der jeg ikke setter fortjenesten min for høy at jeg gjør et tap før jeg gjør en fortjeneste. Hvordan skulle jeg gå om dette LuckScout Hvis du angir et stoppstopp for 8220reasonable8221, må målet ditt være minst x1 av stoppstoppstørrelsen din. Hvis handelskonfigurasjonen er sterk, kan målet ditt til og med være x3 av stoppet. Jeg liker hele artikkelen din, og det har alltid vært motiverende og inspirerende for meg å lære meg bedre. Takk for at du hjelper meg som handelsmann. Gud velsigne deg. Hei, Hvilke valutapar analyserer du med dette systemet Takk. LuckScout 19 par pluss gull. EURUSD, GBPUSD, USDCHF, USDJPY, GBPJPY, EURJPY, USDCAD, AUDUSD, NZDUSD, EURGBP, GBPAUD, GBPCAD, GBPCHF, EURAUD, EURCAD, CHFJPY, AUDJPY, CADJPY, AUDCAD, Gull. Kjære herre. Kamel har virkelig fått poenget det jeg lette etter. herre, vil du fortell meg hvilken tidsramme vi skal bruke for handelsvarer. LuckScout Jeg ville bruke daglig, ukentlig og månedlig. Hva er et sunt antall handler å plassere for en erfaren handelsmann etter å ha analysert 20 valutapar LuckScout Det er umulig å gi et eksakt svar på dette spørsmålet. I noen dager tar jeg ingen stillinger. Noen ganger tar jeg noen få. Jeg mener 1 til 3 stillinger. kjære kamel du sa at du tar ur stilling etter at daglig kandelstikker er stengt. hva betyr dette. vi i India har forskjellige tidsplaner. som er bedre å handle i fx tidsperiode eller vår tidsperiode. Vennligst foreslå LuckScout Den beste tiden for det daglige stearinlyset er 17:00 EST. Du bør bruke plattformene at deres daglige stearinlys lukkes klokken 17:00 EST. Årsaken er at på den tiden er alle markedene, spesielt New York og London-markedet, stengt og det dannede stearinlyset reflekterer begge disse markederbevegelsene. kjære Kamel, kan du forklare deg bedre med noen eksempler når du går inn på markedet etter det daglige lyset lukker, og når du legger en ventende ordre. For eksempel, når du ser et engulfing mønster du skriver inn like etter den daglige lukken, eller du legger en ventende ordre Alejandro O, Bastida Chris og Kamel takk for inngangene og veiledningen82308230. LuckScout Du er velkommen. Stopp-tap er en dritt ting. I min erfaring, som alle vet at historien gjentar seg, i det minste ved å ikke sette inn en SL, kan du vente på markedet retracement og kan gjøre tapet ditt minimum som markedet reverserer seg selv. Men å sette en SL, en bestemt ting som du kan tape penger. og hva om en lysestake har en lang skygge som berører deg SL. LOL..og da går markedet i den retningen for at du har satt en TP .. da hva .. å gråte over splittet melk. Warren Buffet og andre kjente handelsmenn brukte aldri noen stoppfall i hele karrieren. Så de burde være tap alle pengene sine, men de er billionaire823082308230823082308230. LuckScout lyder kjent. Jeg hørte dette i en video av en såkalt forex-millionær: 1. Sett ingen stopp, fordi Warren Buffet og Goldman Sachs også ikke har noen stoppfall. 2. Historien gjentar seg selv. Er du sikker på at hvis du ikke angir noe stopptap, vil prisen vende seg om og du kan komme deg uten tap De som tørker ut sine kontoer, tenker på denne måten, sier at Warren Buffet og andre kjente handelsmenn ikke har noe stoppested. Har det noe å gjøre med forhandlerne med en 1000-konto Kan de handle som Warren Buffet Vet de hva Warren Buffet og hans finans - og investeringskonsulenter vet Hvis du vil oppleve hvordan handel uten stoppfall kan tømme din konto, åpne deretter en demo konto og ta stillinger uten stopp tap. Hvis du liker å se hvordan historien gjentar seg, åpner du en annen demo-konto og handler uten stopp, etter at din første demo-konto ble slettet. Don8217t tror alt du hører eller leser over Internett. Jeg er enig med deg Chris Sir, jeg sa ikke at historien ikke gjentar seg selv. Personlig tror jeg at det er kriterier for SL. Hvis du bruker 1 masse størrelse eller lavere, trenger du ikke å bruke SLTP, jeg bruker samme strategi i mine kontoer. Jeg sa ikke at du ikke har noe tap ved å ikke legge SL. Jeg sa at du kan minimere tapet ditt, men SL er en bestemt ting du må tape. I en av bloggen din sier du at du hater tekniske indikatorer du ikke har et gyldig poeng hvor du kan sette støtte eller motstand eller tp eller sl8230 Jeg er helt enig med deg på dette. Med andre ord. lar deg gi deg SL 10 pips over ditt nåværende nivå, og du har viss ide om at markedet vil gå updown. then hva hvis en nyhet kommer og markedet slår tilbake SL. mens markedstendensen endres og den går til din TP-side, hvor er fortjenesten ditt? Ingen fortjeneste fordi SL er slått og din oder er nær. Så vil du åpne en annen posisjon mens vi har prisstrategi og noen indikatorer som RSIstokastiske, så kan vi ha en ide om at hva som skal skje i markedet, bør jeg lukke bestillingen min, eller jeg må vente, fordi jeg ikke har noen tpsl82308230that8217s hva jeg vil si. Vennligst veiled meg. Jeg vil veldig takknemlig du Sir For å fullt ut forstå lysestaker, skal jeg kjøpe et læringssystem fra S. Nison eller kjøpe Nison lysestaker indikator programvare What8217s den beste måten å nøyaktig lære LuckScoutForex Trading i India Først en avklaring 8211 Valutahandel eller Forex trading i India er ulovlig. Det kan høres litt overraskende og rart at hvorfor skal det være en artikkel om hva som ikke er tillatt. La meg forklare - det er mange offshore-nettportaler (basert i land som anses å være skattelyper og er utenfor utøvelsen av indisk lovlig rammeverk) som tillater en person å handle online i utenlandsk valuta med en liten margin, men det er ikke tillatt av RBI. Disse portaler annonserer aggressivt og prøver å lokke kunder med løfte om høy avkastning ved å gjøre en liten investering, men husk, bortsett fra å være ulovlig, kan disse handlingene være fulle av operasjonelle risikoer. Hva RBI tillater og er generelt forstått som Forex trading i India, er handel med valutaderivater. I henhold til RBI-regler kan en person bosatt i India inngå valutaterminer eller valutaopsjoner på en børs som er anerkjent i henhold til lov om verdipapirkontrakt (1956), for å sikre en eksponering for risiko eller annet, underlagt slike vilkår og betingelser forhold som kan fremgå av instruksjonene utstedt av RBI fra tid til annen8221. Forex Trading i India 8211 Regler og prosedyrer Så nå som vi forstår at handel med bare forex derivater er tillatt av den indiske loven, la oss få en oversikt over regler og prosedyrer som styrer denne handel i India. Rammen for handel med derivater er opprettet av RBI og SEBI, mens de juridiske retningslinjene er gitt av FEMA (Foreign Exchange Management Act) som gir lovlig retningslinje for handel i valutaderivater på anerkjente børser har blitt tillatt av RBI og SEBI siden 2008 For øyeblikket kan du handle i tre børser, det vil si National Stock Exchange (NSE), MCX-SX og United Stock Exchange (USE). I utgangspunktet ble bare futures for INRDollar-paret tillatt senere ble flere par introdusert. I dag kan du handle i derivater av dollar, GBP, euro og japansk yen. Du kan også handle i dollar og renter futures på 10 Y GS 7 og 91 D T-Bill. Valuta alternativer er også tilgjengelige med underliggende som US Dollar Indian Rupee (USD-INR) spotrate. Derivater handles på margin du må sette inn en innledende margin med bytte gjennom din finansielle formidler. Kontrakter er alltid avregnet i kontanter og i Indian Rupee oppgjør garanteres ved bytte. Terminene har et syklusområde fra 1 måned til 12 måneder for opsjoner er det tre måneder. Lotstørrelsen for futures er 1000 pr. Enhet unntatt JPYINR-paret hvor størrelsen er 100000 enheter. Krav til Forex Trading i valuta futures Forex trading i alle derivater er online og krever ferdigstillelse av visse formaliteter før du kan begynne å handle i dem. Nesten alle ledende banker og mange andre finansinstitusjoner gir deg en plattform for valutahandel. Investorer som er interessert i handel med valutaderivater, må åpne en handelskonto for valutaderivater. Noen banker tillater deg å bruke en felles handelskonto for egenkapital - og valutaderivater, mens noen kan kreve at du åpner en egen handelskonto for forex derivater. Til forskjell fra egenkapital er det ikke nødvendig med en dematkonto for handel med derivater. Etter retningslinjene fra SEBI og RBI forventes kunden å fullføre retningslinjene for KYC (Kjenn din kunde) og sende inn de nødvendige dokumentene. Disse retningslinjene er ganske standard og er vanligvis jevn over alle bankene. Disse kontoene er hovedsakelig online og er knyttet til din sparing eller nåværende konto for å lette oppgjøret av handler. Du vil bli forsynt med påloggings-ID og passord, slik at du kan logge deg på portalen og begynne å handle. Det anbefales at du gjør deg kjent med alle vilkårene, verktøyene og prosedyrene før du begynner å handle. Å være klar over de operative retningslinjene for portalen er viktig. Å velge en god institusjon for å åpne en konto sikrer at du får sikkerhet i transaksjoner og nøyaktig og rettidig informasjon. Ta alltid en demonstrasjon for nettstedet. Andre forhold som styrer hvilken bank som skal åpnes for en konto med er: Meklerpriser tilbudt og hvilken utveksling har banken sammenheng med. Før du begynner å handle, må du ha det nødvendige beløpet i din koblede sparekonto som margin marginen er vanligvis 5 av kontraktsverdien. I enkelte tilfeller kan banken endre dette avhengig av volatiliteten på markedet. Konklusjon Forex trading er normalt gjort på margin trading prinsipper. Det betyr at du kan handle for et større beløp med en relativt mindre innskudd. Levering på markeder krever at du holder deg oppdatert og oppdatert alltid holde deg oppdatert om endringen i retningslinjer eller annen relevant informasjon. Mest anerkjente og etablerte mellommenn gir mye informasjon til klienten, enten det er i form av e-post, tickers på nettstedet, mobilvarsler og så videre. Men som kunde er det jobb å gå gjennom den oppgitte informasjonen og bruke den til din fordel. Valutaderivater hjelper deg med å diversifisere porteføljen din, og for de som handler i utenlandsk valuta, kan de være et effektivt verktøy for sikring. I Forex trading er du alltid tilbudt et tilbud om spredning. Det betyr at du blir tilbudt av megleren en kjøpesum og salgspris for et bestemt valutapar. Hvis du aksepterer det spredt, utføres handelen av megleren, og du trenger ikke å gå til trading trading floor for handel.

No comments:

Post a Comment